Váš košík je aktuálně prázdný!
Doprava a platba
Doprava
Pro dopravu výrobků z našeho eshopu využíváme přepravní službu PPL (doručení na adresu), a službu Zásilkovna (doručení balíku do výdejního místa).
1. PPL – přepravní služba: balík bude doručen na vámi zvolenou adresu v rámci ČR. Cena dopravy je stanovena na 99 Kč.
2. Zásilkovna – balík bude doručen do vámi zvoleného výdejního místa v rámci ČR. Cena je stanovena na 79 Kč.
Platba
1. Platba bezhotovostně převodem na bankovní účet prodávajícího č. 1117170227/0100, vedený u společnosti Komerční banka, a.s., s možností platby QR kódem.
2. Platba bezhotovostně prostřednictvím platební brány Comgate, a.s. – https://www.comgate.cz/cz/platebni-brana.
- platby kartou – platební brána Comgate podporuje karty Visa, Visa Electron, Mastercard a Maestro a také platby Apple Pay a Google Pay, při nichž zákazník platí kartou uloženou v Peněžence Apple/Google.
- Zákazník vybere platbu kartou
- Zákazník vloží údaje platební karty
- Zákazník potvrdí platbu tlačítkem potvrdit nebo vybere platbu pomocí Google Pay/Apple Pay
- bankovní převody
- platba v mobilní aplikaci – na mobilním zařízení se systémy iOS nebo Android je možné zvolit platbu v mobilní aplikaci.
- Plátce v prostředí platební brány na mobilním telefonu vybere platbu bankovním převodem nebo pomocí QR kódu a následně svou banku.
- V dalším kroku plátce zvolí možnost Zaplatit v mobilní aplikaci, zobrazí se instrukce k tomu, aby v systémové liště vybral aplikaci mobilního bankovnictví.
- Otevře se aplikace mobilního bankovnictví, plátce se do ní přihlásí obvyklým způsobem (např. pomocí biometrického ověření).
- V mobilní aplikaci plátce potvrdí předvyplněný příkaz k úhradě.
- PSD2 platba – bankovní převod v režimu Open Banking Standard, často označovaný jako PSD2 platba, využívá služby nepřímého dání platebního příkazu a nabízí nižší náklady transakce v kombinaci s okamžitým potvrzením platby. Nevýhodou je skutečnost, že ne všechny české banky umožňují komfortní platby pomocí této služby.
- Zákazník vybere platbu bankovním převodem, následně zvolí svou banku.
- Zákazník zvolí volbu Zaplatit v internetovém bankovnictví.
- Zákazník potvrdí souhlas s přesměrováním do internetového bankovnictví a s tím, že zpracovatelem platby je společnost kevin.
- Název poskytovatele „KEVIN EU, UAB“ nebo „kevin.“ se zákazníkovi zřetelně zobrazí před přihlášením do internetového bankovnictví jeho banky spolu s požadavkem na udělení přístupu k účtu pro poskytovatele kevin. pro provedení PSD2 platby.
- Po přihlášení do internetového bankovnictví zákazník potvrdí okamžitý příkaz k úhradě zadaný prostřednictvím společnosti kevin.
- Online bankovní převod – Předvyplněný bankovní převod na platební bráně Comgate proto využíváme u bank, kde platby ve standardu Open Banking Standard jsou nefunkční či uživatelsky méně přívětivé.
- Ze seznamu bank si zákazník vybere svou banku.
- Po výběru banky má zákazník možnost zaplatit platbu prostřednictvím QR kódu (platí pro české banky), nebo klikne na „Zaplatit v internetovém bankovnictví“ a je přesměrován do internetového bankovnictví.
- Po přihlášení do online bankovnictví se mu zobrazí předvyplněný platební příkaz. V tomto příkazu nemá zákazník možnost měnit částku, variabilní symbol ani banku příjemce.
- Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu.
- QR platba – QR platby v kombinaci s okamžitým bankovním převodem splňují požadavek na komfort uživatele i nízké jednotkové náklady platby. QR platba je vhodná pro platby na počítači, kdy QR kód se odečítá z monitoru obrazovky mobilním telefonem.
- Zákazník zvolí platební metodu QR platba.
- Zákazník vybere z nabídky svou banku
- Na mobilním telefonu spustí zákazník aplikaci mobilního bankovnictví, zvolí platbu pomocí QR kódu, ten načte z obrazovky počítače a pokračuje s předvyplněným bankovním převodem na telefonu.
- Bankovní převod bez okamžitého potvrzení – bankovní převod s ručním vyplněním platebních údajů je určen pro ty, kdo z nějakého důvodů nechtějí či nemohou platit kartou a preferují jím známý nástroj. V případě nesprávně vyplněných údajů či nesprávné částce platbu posíláme zpět na bankovní účet plátce. Potvrzení o úhradě u takové platby je do druhého dne.
- Pokud zákazník nenajde svou banku v seznamu bank na platební bráně, zvolí metodu ostatní banky.
- Poté se mu zobrazí platební údaje k platbě jako číslo účtu protistrany, částka a variabilní symbol.
- Zákazník se přihlásí do svého internetového bankovnictví. Zde zadá údaje, které zobrazila platební brána.
- V případě, že zákazníkův mobil podporuje čtení QR kódů, může zákazník zaplatit pomocí QR platby.
- Po zadání údajů k platbě nebo jejich načtení přes QR kód je možné platbu potvrdit.
- Po zaplacení dojde k přesměrování zákazníka zpět do e-shopu
- platba v mobilní aplikaci – na mobilním zařízení se systémy iOS nebo Android je možné zvolit platbu v mobilní aplikaci.